Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Hanna - 22 maj 2010 18:31

Och vad vi har jobbat och slitit idag!

En vän, som sålt sitt hus, ute på mörkö( otroligt vackert där nu) behövde hjälp att göra en sista rensning på tomten. så vi va ett litet gäng som kom dit för att arbeta ;) Min lilla Lisa skrot va med, hon va så himla glad hela tiden! även om hon är glad hela tiden så syntes de lite extra idag, å jag blir så glad själv över de!

sex timmar jobbade vi på... i den stekande solen.. jag tycker de är så himla trevligt att jobba på när man är flera. jag är inte heller den som är rädd för smutsjobb, å tar gärna i till svetten rinner... lr tills dom tjoar till att nu är de vätskekontroll... vatten å rökpaus ;) käkade pizza under äppelträden som så vackert står i blomm nu. och Lisa satt å "sjöng" ynkande när hon inte fick va med å äta =) fast hon fick resterna... och en bulle  ;) jag sprang dessutom med en vattenkanna efter damen så hon skulle få svalka sig. de va skönt ;)

mycket trevligt va de, enligt mig iaf!

och nu ska jag fixa tacos, å sen blir de en soft kväll i tvsoffan med glass o chips ;)

Ovido - Quiz & Flashcards