Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Hanna - 21 maj 2010 11:51

Så sjukt varmt ute! orkar knapt gå ut ens, jag och Lisa sitter inne och flåsar ikapp, kanske borde man gå ner till sjön, för Lisas skull iallafall, själv vet jag inte om ja vågar mig i... fast de har varit rätt många som badat där redan.

ett gäng från mitt jobb hade oxå varit i och badat.

Jag har flyttat ut en del växter idag...

sånna som igentligen ska va ute men som väntat på varmare väder, passar ju nu ;)

norpade oxå massa timjan från jobbets övervuxna kryddland,

har ju lite kal fläckar och ja fyller gärna på med kryddor där,

luktar så himla gott. sen att man kan ha de till maten oxå är bara ett pluss ;)

ska plocka med mig oregano och citronmeliss oxå, försökte driva upp egna i vintras men de tog sig inte så bra... :(

men inte hindrar de mig, ja vill ha ändå!!

tur att man kan köpa när de är stora oxå.

lr att de är så pass lätta att flytta!!  

Ovido - Quiz & Flashcards